Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » katalizator » 27-6118 maxgear

KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 27-6118 MAXGEAR

27-6118 KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 MAXGEAR
maxgear 27-6118
453.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

27-6118

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 27-6118 MAXGEAR

KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 EURO4

KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 27-6118 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 27-6118 producenta MAXGEAR

RENAULT

8200276164, 8200276170, 8200276185, 8200276186, 8200276388, 8200522301, 8200549205, 8200550739, 8200557408, 8200689441, 8660002151

numery OEM:
RENAULT      8200276164
RENAULT      8200276170
RENAULT      8200276185
RENAULT      8200276186
RENAULT      8200276388
RENAULT      8200522301
RENAULT      8200549205
RENAULT      8200550739
RENAULT      8200557408
RENAULT      8200689441
RENAULT      8660002151

Zastosowanie KATALIZATOR RENAULT CLIO III/ MODUS/ GRAND MODUS 1,2-1,6 27-6118 MAXGEAR w samochodach:

Katalizator wydechowy


Ten element układu wydechowego potocznie nazywany jest konwerterem katalitycznym. Jego celem jest zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w wydostających się na zewnątrz spalinach. Obecność tej części w układzie regulowana jest przez przepisy dotyczące norm czystości spalin. Im nowsze auto, tym przepisy bardziej surowe.

Katalizator jest dość delikatnym elementem układu. Na jego pracę i żywotność wpływają czynniki, takie jak niesprawne przewody wysokiego napięcia, zużyte świece zapłonowe, nierówna praca silnika. Niedopalone paliwo jest wówczas docierane w katalizatorze, co może spowodować jego awarię.

Ważne jest również to, aby nie wjeżdżać gwałtownie w kałuże. Zimna woda w kontakcie z rozgrzanym katalizatorem może doprowadzić do pęknięcia ceramicznego wkładu.

Objawem, który sygnalizuje uszkodzenie katalizatora, jest spadek mocy silnika i charakterystyczny hałas dobiegający spod podwozia (przypomina grzechotanie lub dzwonienie). Nieprawidłowość sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Usunięcie awarii poprzez wycięcie katalizatora i wstawienie w jego miejsce kawałka rury poskutkuje "nieprzejściem" kolejnego badania technicznego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.