Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 40-0300 maxgear

Poduszka silnika 40-0300 MAXGEAR

40-0300 Poduszka silnika MAXGEAR
maxgear 40-0300
Poduszka silnika 40-0300
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40-0300

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy na dole
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,81
nr EAN 5902659713506

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 40-0300 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW POLO/ FABIA 1,2 01- TYĂş

Poduszka silnika 40-0300 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Poduszka silnika 40-0300 producenta MAXGEAR

SEAT

6Q0199851AE, 6Q0199851AJ

SKODA

6Q0199851AE, 6Q0199851AJ

VOLKSWAGEN

6Q0199851AE, 6Q0199851AJ

numery OEM:
SEAT      6Q0 199 851 AE
SEAT      6Q0 199 851 AJ
SKODA      6Q0 199 851 AE
SKODA      6Q0 199 851 AJ
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AE
VOLKSWAGEN      6Q0 199 851 AJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika 40-0300 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 40-0300 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.