Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 2.0 Turbo XWD (2008.01-2015.02) 210km » 49-2067 maxgear
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 2.0 Turbo Xwd (2008.01-2015.02) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

OSŁONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09- 49-2067 MAXGEAR

49-2067 OSŁONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09- MAXGEAR
maxgear 49-2067
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-2067

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOd strony koła
Długość [mm]110
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]26
Średnica wewnętrzna 2 [mm]81

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09- 49-2067 MAXGEAR

OSĂşONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie OSŁONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09- 49-2067 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PRZEGUBU CHEVROLET WEW. 80,5X110X25,5 CRUZE 09- 49-2067 MAXGEAR:

Adam, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Wrocław
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.