Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Opel VECTRA C (Z02) 2.8 V6 Turbo OPC (F69) (2006.09-2008.08) 280km » 49-1439 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vectra C (z02) 2.8 V6 Turbo Opc (f69) (2006.09-2008.08) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 49-1439 MAXGEAR

49-1439 Zestaw osłon, wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-1439
Zestaw osłon, wał napędowy 49-1439
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

49-1439

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm]30
Średnica wewnętrzna 2 [mm]92
Wysokość [mm]115
nr EAN5902659759733

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 49-1439 MAXGEAR

OSŁONA PRZEGUBU CITROEN ZEW. C4 PICASSO/GRAND PICASSO
numery OEM:
CITROËN      3293C7
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 49-1439 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy 49-1439 MAXGEAR:

2021-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-28
 5/5
Produkty ZAWSZE zgodne z oczekiwaniami :)
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.