Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2296 maxgear

Wał napędowy 49-2296 MAXGEAR

49-2296 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2296
Wał napędowy 49-2296
49-2296
239.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.
:10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numery handlowe:

27-3260MG

numer części:

49-2296

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 921
Wymiar gwintu M27x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 64,8
Długość 2 [mm] 381
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 86
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 82
nr EAN 5903364341718

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2296 MAXGEAR

PËúOî BMW X3 PR 2,0/2,5/3,0 920MM 30Z/27Z

Wał napędowy 49-2296 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Wał napędowy 49-2296 producenta MAXGEAR

BMW

31603450564, 31603450566, 31607524046, 31607529202

numery OEM:
BMW      31 60 3 450 564
BMW      31 60 3 450 566
BMW      31 60 7 524 046
BMW      31 60 7 529 202
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2296 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.