Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mazda 323 III sedan (BF) 1.6 GT (BFMP) (1986.11-1989.10) 85km » 49-2457 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Sedan (bf) 1.6 Gt (bfmp) (1986.11-1989.10) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2457 MAXGEAR

49-2457 Wał napędowy MAXGEAR
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3421MG

numer części:

49-2457

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Długość [mm]930
Wymiar gwintuM20x1
Uzębienie zewnętrzne od strony koła22
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.22
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]52
Ilość zębów, pierścień ABS29
Długość 2 [mm]57
Średnica przegubu po stronie koła [mm]76
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]74
nr EAN5903364353339

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2457 MAXGEAR

PËúOî OPEL COMBO PR 930MM
numery OEM:
OPEL      24427064
OPEL      26076878
OPEL      26076882
OPEL      26092313
OPEL      374370
OPEL      374372
OPEL      374413
OPEL      374443
OPEL      374800
OPEL      93190106
VAUXHALL      26076878
VAUXHALL      26076882
VAUXHALL      3 74 370
VAUXHALL      3 74 372
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2457 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.