Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2507 maxgear

Wał napędowy 49-2507 MAXGEAR

49-2507 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2507
Wał napędowy 49-2507
246.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3472MG

numer części:

49-2507

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 518
Wymiar gwintu M10x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn. 26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Długość 2 [mm] 68,6
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 91
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 85
nr EAN 5903364353834

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2507 MAXGEAR

PËúOî VOLVO C30 LE 518MM AUTOMAT

Wał napędowy 49-2507 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Wał napędowy 49-2507 producenta MAXGEAR

VOLVO

30783173, 30787774, 36000439, 36000548, 36000550, 8603119, 8603819

numery OEM:
VOLVO      30783173
VOLVO      30787774
VOLVO      36000439
VOLVO      36000548
VOLVO      36000550
VOLVO      8603119
VOLVO      8603819
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2507 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.