Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932AXE00) (2002.11-2004.11) 136km » 57-0147 maxgear
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 Jtd (932axe00) (2002.11-2004.11) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 57-0147 MAXGEAR

57-0147 Silnik wycieraczek MAXGEAR
273.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

57-0147

numer części:

57-0147

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyz prawej
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Napięcie [V]12
Ciężar [kg]0,94
nr EAN5901619569481

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0147 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK DB T. VITO/VIANO 03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6398201008
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0147 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0147 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.