Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » 57-0022 maxgear

Silnik wycieraczek 57-0022 MAXGEAR

57-0022 Silnik wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0022
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1J0955119/MG

numer części:

57-0022

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,17
nr EAN 5907558570670

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 57-0022 MAXGEAR

SILNIK WYCIERACZEK VW P. LUPO, POLO, GOLF, NEW BEETLE, BORA 96-
numery OEM:
AUDI      1C0955119
AUDI      1H0955119
AUDI      1H1955113
AUDI      1H1955113A
AUDI      1H1955119
AUDI      1J0955119
AUDI      1J1955113C
AUDI      535955119A
SEAT      1C0955119
SEAT      1H0955119
SEAT      1H1955113
SEAT      1H1955113A
SEAT      1H1955119
SEAT      1J0955119
SEAT      1J1955113C
SEAT      535955119A
SKODA      1C0955119
SKODA      1H0955119
SKODA      1H1955113
SKODA      1H1955113A
SKODA      1H1955119
SKODA      1J0955119
SKODA      1J1955113C
SKODA      535955119A
VOLKSWAGEN      1C0955119
VOLKSWAGEN      1C1955113B
VOLKSWAGEN      1C2955113B
VOLKSWAGEN      1H0955119
VOLKSWAGEN      1H1955113
VOLKSWAGEN      1H1955113A
VOLKSWAGEN      1H1955119
VOLKSWAGEN      1J0955119
VOLKSWAGEN      1J1955113C
VOLKSWAGEN      535955119A

Zastosowanie Silnik wycieraczek 57-0022 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 57-0022 MAXGEAR:

2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.