Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Honda ODYSSEY (RL3, RL4, RB) 3.5 (2004.09-2010.12) 248km » 57-0194 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Odyssey (rl3, Rl4, Rb) 3.5 (2004.09-2010.12) 248km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek 57-0194 MAXGEAR

57-0194 Napęd wycieraczek MAXGEAR
maxgear 57-0194
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0194

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1160
Gwint zewn. [mm]M8 x 1,25
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Oznaczenie koloruzielony
MateriałMetal
Ciężar [kg]2,25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
nr EAN5902659769237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek 57-0194 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK OPEL MERIVA 03- BEZ SILNICZKA
numery OEM:
OPEL      12 74 058
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek 57-0194 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Napęd wycieraczek 57-0194 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.