Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Citroën JUMPER II Furgon 2.2 HDi 130 4x4 (2012.01-2016.05) 130km » 57-0266 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën Jumper Ii Furgon 2.2 Hdi 130 4x4 (2012.01-2016.05) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM) 57-0266 MAXGEAR

57-0266 MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM) MAXGEAR
maxgear 57-0266
235.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0266

producent:

MAXGEAR

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM) 57-0266 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM)
numery OEM:
FIAT      46804522
FIAT      77362641

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM) 57-0266 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK FIAT P. PANDA 03- (Z SILNICZKIEM) 57-0266 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.