Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 35 TDI Mild Hybrid (2019.03-???) 163km » 57-0268 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 35 Tdi Mild Hybrid (2019.03-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM) 57-0268 MAXGEAR

57-0268 MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM) MAXGEAR
maxgear 57-0268
232.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

57-0268

producent:

MAXGEAR

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz silnikiem elektrycznym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM) 57-0268 MAXGEAR

MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM)
numery OEM:
OPEL      4419281
RENAULT      8200734788
RENAULT      93197308

Zastosowanie MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM) 57-0268 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o MECHANIZM WYCIERACZEK RENAULT P. MASTER/ MOVANO/ INTERSTAR 10- (Z SILNICZKIEM) 57-0268 MAXGEAR:

Antoni, Karczmiska
2022-10-14
 5/5
Polecam wszystko ok

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.