Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego | |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Głębokość zabudowy [mm] | 21 | |
Moment gnący [Nm] | 45 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 25 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Technika połączeń | 4 mm PIN | |
Zbieżność stożka | 63 | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Długość całkowita [mm] | 73 | |
Rozmiar klucza | 12 mm | |
Moment dokręcenia [Nm] | 22 | |
Natężenie prądu [A] | 14 | |
nr EAN | 5907558578461 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR
VOLKSWAGEN | N 103 021 01 | |
VOLKSWAGEN | N 103 021 02 |
Zastosowanie Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, dogrzewacz elektryczny 66-0039 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.