Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 5 Touring (E61) 525 xi (2007.01-2010.12) 218km » 67-0097 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw 5 Touring (e61) 525 Xi (2007.01-2010.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0097 MAXGEAR

67-0097 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0097

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0097

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
nr EAN5902659788511

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0097 MAXGEAR

TERMOSTAT OPEL 103C 1,4
numery OEM:
GMC      25200455
GMC      55565336
GMC      55579010
GMC      55593034
OPEL      1338031
OPEL      1338251
OPEL      1338380
OPEL      25200455
OPEL      55565336
OPEL      55579010
OPEL      55593034
VAUXHALL      55565336
VAUXHALL      55579010
VAUXHALL      55593034
CHEVROLET      25200455
CHEVROLET      55579010
CHEVROLET      55593034
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0097 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0097 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.