Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Chrysler VOYAGER II (ES) 3.3 i AWD (1990.08-1995.09) 150km » 72-4596 maxgear
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Ii (es) 3.3 I Awd (1990.08-1995.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4596 MAXGEAR

72-4596 PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4596
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4596

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4596 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
FIAT      71742680
FIAT      71747291
SUZUKI      4171079J00
SUZUKI      4171079J01
SUZUKI      4171080J00
SUZUKI      4172080J00
SUZUKI      4172080J01
SUZUKI      4174260G00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4596 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. FIAT P. SEDICI/ SX4 1,5-1,9D 06- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4596 MAXGEAR:

Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).