Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 40 TDI Mild Hybrid quattro (2020.05-???) 204km » 72-4609 maxgear
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 Avant (8w5, 8wd) 40 Tdi Mild Hybrid Quattro (2020.05-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4609 MAXGEAR

72-4609 PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM MAXGEAR
maxgear 72-4609
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4609

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4609 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ĂşOÂťYSKIEM
numery OEM:
CHEVROLET      94535242
CHEVROLET      96488050
CHEVROLET      96945329
DAEWOO      94535242
DAEWOO      96488050
DAEWOO      96945329
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4609 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. EPICA (KL1) 05- LE/PR Z ŁOŻYSKIEM 72-4609 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).