Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Opel MONTEREY A (M92) 3.1 TD (UBS69D, UBS69G) (1991.09-1998.07) 114km » 72-4636 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Monterey A (m92) 3.1 Td (ubs69d, Ubs69g) (1991.09-1998.07) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR 72-4636 MAXGEAR

72-4636 PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR MAXGEAR
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-4636

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Strona zabudowyos przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR 72-4636 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR
numery OEM:
SUBARU      20320AG000
SUBARU      20320AG01A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR 72-4636 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. SUBARU P. LEGACY/ OUTBACK 2,0-3,0 03-09 LE/PR 72-4636 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).