Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Opel VECTRA C GTS (Z02) 3.2 V6 (F68) (2002.08-2006.07) 211km » 72-4866 maxgear
wybrany samochód: 
Opel Vectra C Gts (z02) 3.2 V6 (f68) (2002.08-2006.07) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 06- 72-4866 MAXGEAR

72-4866 SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 06- MAXGEAR
maxgear 72-4866
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4866

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, na dole

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 06- 72-4866 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 06-
numery OEM:
NISSAN      40160-9X502
NISSAN      40160-9X50B
NISSAN      40160-MD00A
NISSAN      54500-LC10A
NISSAN      54500-MB40C
NISSAN      54500-MD00A
NISSAN      54501-LC10A
NISSAN      54501-MB40C
NISSAN      54501-MD00A

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA NISSAN P. CABSTAR 06- 72-4866 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.