Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. SUZUKI P. GRAND VITARA/ CABSTAR 06- 72-6798 MAXGEAR
DAIHATSU | 48068-B4010 | |
DAIHATSU | 48068-B4011 | |
DAIHATSU | 48069-B4010 | |
DAIHATSU | 48069-B4011 | |
NISSAN | 54500-AG500 | |
NISSAN | 54500-AR000 | |
NISSAN | 54500-LC10A | |
NISSAN | 54500-MB40C | |
NISSAN | 54500-MD00A | |
NISSAN | 54501-AG500 | |
NISSAN | 54501-AR000 | |
NISSAN | 54501-LC10A | |
NISSAN | 54501-MB40C | |
NISSAN | 54501-MD00A | |
NISSAN | 54560-9X501 | |
SUZUKI | 46231-65J00 | |
SUZUKI | 46231-65J00-000 | |
TOYOTA | 48068-B4010 | |
TOYOTA | 48068-B4011 | |
TOYOTA | 48069-B4010 | |
TOYOTA | 48069-B4011 |
Zastosowanie TULEJA WAH. SUZUKI P. GRAND VITARA/ CABSTAR 06- 72-6798 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.