Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) (2000.11-2005.10) 146km » 48259 ngk
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Ii (nb) 1.8 16v (nb8c) (2000.11-2005.10) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48259 NGK

48259 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48259
Cewka zapłonowa 48259
48259
ngk 48259 Cewka zapłonowa
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5078

numer części:

48259

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48259 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 300C, 300M, CONCORDE, PACIFICA, DODGE CHARGER, INTREPID 3.2/3.5 10.92-11.12
numery OEM:
CHRYSLER      00K 04609 088 AI
CHRYSLER      4609088AC
CHRYSLER      4609088AD
CHRYSLER      4609088AF
CHRYSLER      4609088AG
CHRYSLER      K04609088AH
DODGE      00K 04609 088 AI
DODGE      4609088AC
DODGE      4609088AD
DODGE      4609088AF
DODGE      4609088AG
DODGE      K04609088AH

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48259 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48259 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.