Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid AWD (RT6) (2018.12-???) 145km » 48262 ngk
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.0 E-cvt Hybrid Awd (rt6) (2018.12-???) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48262 NGK

48262 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48262
Cewka zapłonowa 48262
48262
ngk 48262 Cewka zapłonowa
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5079

numer części:

48262

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482622

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48262 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHRYSLER 300C, 300M, CONCORDE, SEBRING, DODGE INTREPID, MAGNUM 2.7 10.97-11.12
numery OEM:
CHRYSLER      00K 04609 095 AJ
CHRYSLER      4609095AB
CHRYSLER      4609095AC
CHRYSLER      4609095AD
CHRYSLER      4609095AE
CHRYSLER      4609095AF
CHRYSLER      4609095AG
CHRYSLER      4609095AI
DODGE      00K 04609 095 AJ
DODGE      4609095AB
DODGE      4609095AC
DODGE      4609095AD
DODGE      4609095AE
DODGE      4609095AF
DODGE      4609095AG
DODGE      4609095AI

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48262 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48262 NGK:

jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.