Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C) (2000.11-2005.10) 146km » 48317 ngk
wybrany samochód: 
Mazda Mx-5 Ii (nb) 1.8 16v (nb8c) (2000.11-2005.10) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48317 NGK

48317 Cewka zapłonowa NGK
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5101

numer części:

48317

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326483179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48317 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MITSUBISHI COLT CZC VI, COLT VI, SMART FORFOUR 1.1-1.5 01.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      135 150 01 80
MERCEDES-BENZ      135 150 02 80
MERCEDES-BENZ      A 135 150 01 80
MERCEDES-BENZ      A 135 150 02 80
MITSUBISHI      MN 195 452
MITSUBISHI      MN 195 616
SMART      135 150 01 80
SMART      135 150 02 80
SMART      A 135 150 01 80
SMART      A 135 150 02 80
MAYBACH      135 150 01 80
MAYBACH      135 150 02 80
MAYBACH      A 135 150 01 80
MAYBACH      A 135 150 02 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48317 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48317 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.