Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » drążki kierownicze poprzeczne, pojedyncze części » drążek kierowniczy, końcówka drążka, pojedyncze części Audi A5 (F53, F5P) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2019.10-???) 265km » G2-672 optimal
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2019.10-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Śruba, ustawienie geometrii G2-672 OPTIMAL

G2-672 Śruba, ustawienie geometrii OPTIMAL
optimal G2-672
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

G2-672

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
Strona zabudowyw środku
Długość [mm]95
Gwint zewn. 1 [mm]M16 x 1,50 RHT
Gwint zewn. 2 [mm]M16 x 1,50 LHT
nr EAN4031185926720

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, ustawienie geometrii G2-672 OPTIMAL

ŚRUBA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO OPTIMAL G2-672 DAEWOO ESPERO,LANOS,NEXIA,OPEL ASCONA,KADETT
numery OEM:
OPEL      0322575
OPEL      07846696
OPEL      26020639
OPEL      322575
VAUXHALL      0322575
VAUXHALL      322575
VAUXHALL      90105358
DAEWOO      322575

Zastosowanie Śruba, ustawienie geometrii G2-672 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.