Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Volvo S80 I (184) T6 (1998.05-2001.12) 272km » 36820 original imperium
wybrany samochód: 
Volvo S80 I (184) T6 (1998.05-2001.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM

36820 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

36820

Status produktu: Normalny
MateriałTermoplast
dla numeru OE8200180137
Masa [g]189
Strona zabudowyz prawej
Numer komponentu2
MateriałGuma
Rodzaj łożyskowaniaPoduszka gumowa
Strona zabudowyz lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz osłoną / miech powietrzny
Strona zabudowyOś przednia
nr EAN8033989191577

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, VEL SATIS 1.9D-3.5 06.02-
numery OEM:
RENAULT      8200180137

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 36820 ORIGINAL IMPERIUM:

Sławomir, Libiąż
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
Mariusz, Witkowo
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Tłuszcz
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.