Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70E2015-OYO oyodo

cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO OYODO

70E2015-OYO cewka zapŁonowa toyota OYODO
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E2015-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E2015-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA ZAPŁONOWA TOYOTA
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! AURIS 1.33I 16V 2008.11-->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 9091902257
Numer dostawcy: 70E2015-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO OYODO

cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO producenta OYODO

TOYOTA

9091902250, 9091902257, 90919A2003, 90919A2005

LEXUS

9091902250, 9091902256, 90919A2003, 90919A2005

numery OEM:
SUBARU      90919-02257
TOYOTA      90919-02250
TOYOTA      90919-02257
TOYOTA      90919-A2003
TOYOTA      90919-A2005
LEXUS      90919-02250
LEXUS      90919-02256
LEXUS      90919-A2003
LEXUS      90919-A2005
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o cewka zapŁonowa toyota 70E2015-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.