Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Suzuki SWIFT II liftback (EA, MA) 1.0 i (SF310, AA44) (1989.03-1991.12) 54km » 70E5018-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Ii Liftback (ea, Ma) 1.0 I (sf310, Aa44) (1989.03-1991.12) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cewka zapŁonowa mitsubishi 70E5018-OYO OYODO

70E5018-OYO cewka zapŁonowa mitsubishi OYODO
103.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E5018-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E5018-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! ECLIPSE 2.4 2006-->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MR994643
Numer dostawcy: 70E5018-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapŁonowa mitsubishi 70E5018-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MR994642
MITSUBISHI      MR994643
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapŁonowa mitsubishi 70E5018-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o cewka zapŁonowa mitsubishi 70E5018-OYO OYODO:

Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.