Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën SPACETOURER Autobus (V_) 1.5 BlueHDi 100 (2018.06-???) 102km » 70E5021-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Citroën Spacetourer Autobus (v_) 1.5 Bluehdi 100 (2018.06-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

cewka zapłonowa mitsubishi 70E5021-OYO OYODO

70E5021-OYO cewka zapłonowa mitsubishi OYODO
102.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E5021-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E5021-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA ZAPŁONOWA MITSUBISHI
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! CARISMA 1.8I 16V GDI 1997.11-->, PAJERO PININ 1.8I 16V GDI 1999.08-->, PAJERO 3.5I 24V GDI 2000.03-->, SPACE STAR 1.8I 16V GDI 1998.06--> (4 CEWKI NA SAMOCHÓD)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MD362913
Numer dostawcy: 70E5021-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapłonowa mitsubishi 70E5021-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MD344196
MITSUBISHI      MD353882
MITSUBISHI      MD354007
MITSUBISHI      MD362913
MITSUBISHI      MD366821
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapłonowa mitsubishi 70E5021-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o cewka zapłonowa mitsubishi 70E5021-OYO OYODO:

Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.
Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.