Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | M 20 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z otworem na zawleczkę | |
Wymiar gwintu | M 16 | |
Skok gwintu [mm] | 1 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Zamiana tylko w parach | ||
Wysokość odbojnika [mm] | 79 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Zamiana tylko w parach | ||
Wysokość odbojnika [mm] | 111 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Zamiana tylko w parach | ||
Wysokość odbojnika [mm] | 136 |
Strona zabudowy | góra | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Zamiana tylko w parach | ||
Wysokość odbojnika [mm] | 114 |
Strona zabudowy | w środku | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Zamiana tylko w parach | ||
Wysokość odbojnika [mm] | 155 | |
Rodzaj resorowania | dla pojazdów z zawieszeniem na resorach piórowych |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | M 20 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Zamiana tylko w parach |
Zamiana tylko w parach | ||
Strona zabudowy | góra | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | M 20 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Lokalizacja w aucie | Tylna Oś, po obydwu stronach |
Oś | Nie dla kół zawieszonych niezależnie |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020