Strona zabudowy | Głowica silnika |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra |
Strona zabudowy | od separatora oleju do zaworu (odpow. skrzyni korbowej) |
Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Blok silnika |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
dla numeru OE | 035 103 245A |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 06 56 234 |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 56 56 020 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne | |
Grubość [mm] | 1,6 |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 56 56 071 |
dla numeru OE | 56 56 027 |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | PA 66 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do głowicy silnika |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem olejowym | |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Materiał | PA 6 GF 30 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | ||
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Kształt | Element w kształcie T | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 | |
Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Strona zabudowy | Głowica silnika |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
dla numeru OE | 06A 129 101D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Materiał obudowy | Poliamid 6 | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał obudowy | Poliamid 6 | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Strona zabudowy | Skrzynia korbowa |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Materiał | PA 6 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | PA 6 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020