Rodzaj zaworu | zawór przełączający | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Napięcie znamionowe [V] | 12 | |
Tryb pracy | elektryczny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny | |
Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj zaworu | zawór przełączający | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020