Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | MVQ (silikon-kauczuk) |
Materiał | Korek |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Materiał | papier |
Materiał | papier |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | papier |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
średnica zewnętrzna [mm] | 59 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 38,5 | |
Grubość [mm] | 2,3 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 4,1 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 36,3 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 44,5 |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | Korek | |
dla numeru OE | 1113 1 727 974 |
Rodzaj uszczelnienia | uszczelka metalowo-włóknowa | |
Grubość [mm] | 1 |
Materiał | papier |
Materiał | papier | |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Materiał | blacha stalowa | |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 5 | |
Kształt | Oring | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 59 |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 60 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 68 | |
Grubość [mm] | 5,6 | |
Kształt | kształt O |
Materiał | papier |
Materiał | papier | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Kształt | Oring |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Materiał korpusu | Aluminium |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Kształt | Oring | |
Materiał | FPM (fluor-kauczuk) | |
Grubość [mm] | 3 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 34,2 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 40,2 |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | Aluminium | |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16 | |
Grubość [mm] | 1,5 | |
Kształt | Wersja A |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą zamykającą | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez czujnika poziomu oleju | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Materiał | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Obudowa filtra oleju |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Kształt | kształt O | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 59 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 69 | |
Grubość [mm] | 5 |
Strona zabudowy | góra | |
Kształt | owalny | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | na dole | |
Kształt | okrągły | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 18 | |
Grubość [mm] | 3 | |
Materiał | FKM (kauczuk fluorokarbonowy) | |
Wymagana ilość | 2 | |
Przewód układu chłodzącego | od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju | |
Kształt | Oring | |
średnica zewnętrzna [mm] | 24 |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Materiał | Aluminium | |
Materiał uszczelnienia wargowego | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Rodzaj uszczelnienia | Uszczelka metalowo-elastomerowa |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Strona zabudowy | Obudowa filtra oleju | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Strona zabudowy | po stronie silnika | |
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020