Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | wewnątrz | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Ilość na oś | 1 |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Ilość na oś | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach | ||
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Zamiana tylko w parach | ||
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ilość na oś | 2 | |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Zamiana tylko w parach |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ilość na oś | 2 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Ilość na oś | 2 | |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Zamiana tylko w parach |
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024