Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia LYBRA SW (839_) 2.4 JTD (839BXL1A) (2000.09-2005.10) 140km » RH01-6001 reinhoch
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 2.4 Jtd (839bxl1a) (2000.09-2005.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-6001 REINHOCH

RH01-6001 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-6001
Końcówka drążka kierowniczego RH01-6001
RH01-6001
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-6001

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6001 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CHRYSLER SEBRING, VOYAGER IV DODGE AVENGER, CALIBER, CARAVAN, GRAND, JOURNEY FIAT FREEMONT JEEP COMPASS, PATRIOT 1.8-3.8 02.00-
numery OEM:
CHRYSLER      05066373AA
CHRYSLER      05066373AB
CHRYSLER      5066373AA
CHRYSLER      5066373AB
zamienniki:

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-6001 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.