Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu |
Typ amortyzatora | Kolumna zawieszenia |
System tłumienia drgań zawieszenia | dwururka |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator 560 118 SACHS
BMW | 31 31 6 781 903 | |
BMW | 31 31 6 782 207 | |
BMW | 31 31 6 782 209 | |
BMW | 31 31 6 784 513 | |
BMW | 6 781 903 | |
BMW | 6 782 207 | |
BMW | 6 782 209 | |
BMW | 6 784 513 | |
MINI | 31 31 6 773 873 | |
MINI | 31 31 6 777 139 | |
MINI | 31 31 6 777 141 | |
MINI | 31 31 6 781 903 | |
MINI | 31 31 6 782 207 | |
MINI | 31 31 6 782 209 | |
MINI | 31 31 6 782 211 | |
MINI | 31 31 6 784 513 | |
MINI | 31 31 6 784 515 | |
MINI | 31 31 6 785 213 | |
MINI | 31 31 6 785 769 | |
MINI | 31 31 6 789 551 | |
MINI | 31 31 6 789 553 | |
MINI | 31 31 6 855 357 | |
MINI | 31 31 6 855 359 | |
MINI | 31 31 6 857 133 | |
MINI | 31 31 6 857 135 | |
MINI | 6 773 873 | |
MINI | 6 777 139 | |
MINI | 6 777 141 | |
MINI | 6 781 903 | |
MINI | 6 782 207 | |
MINI | 6 782 209 | |
MINI | 6 782 211 | |
MINI | 6 784 513 | |
MINI | 6 784 515 | |
MINI | 6 785 213 | |
MINI | 6 785 769 | |
MINI | 6 789 551 | |
MINI | 6 789 553 | |
MINI | 6 855 357 | |
MINI | 6 855 359 | |
MINI | 6 857 133 | |
MINI | 6 857 135 |
Zastosowanie Amortyzator 560 118 SACHS w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator 560 118 SACHS:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.