Ilość zębów | 146 |
Pas napędowy | z zębami o zaokrąglonym profilu |
Szerokość pasa [mm] | 20 |
nr EAN | 7316571359618 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska rozrządu VKMA 05402 SKF
OPEL | 16 06 359 | |
OPEL | 16 06 385 | |
OPEL | 56 36 351 | |
OPEL | 56 36 361 | |
OPEL | 56 36 374 | |
OPEL | 56 36 429 | |
OPEL | 56 36 562 | |
OPEL | 6 36 568 | |
OPEL | 6 36 727 | |
OPEL | 6 36 746 | |
OPEL | 90411770 | |
OPEL | 90528200 | |
OPEL | 90530124 | |
OPEL | 90530286 | |
OPEL | 90570371 | |
OPEL | 9128725 | |
OPEL | 9158003 | |
OPEL | 92063918 | |
OPEL | 93188132 | |
OPEL | 93188133 | |
VAUXHALL | 16 06 359 | |
VAUXHALL | 16 06 385 | |
VAUXHALL | 56 36 351 | |
VAUXHALL | 56 36 361 | |
VAUXHALL | 56 36 374 | |
VAUXHALL | 56 36 429 | |
VAUXHALL | 56 36 562 | |
VAUXHALL | 6 36 568 | |
VAUXHALL | 6 36 727 | |
VAUXHALL | 6 36 746 | |
VAUXHALL | 90411770 | |
VAUXHALL | 90528200 | |
VAUXHALL | 90530124 | |
VAUXHALL | 90530286 | |
VAUXHALL | 90570371 | |
VAUXHALL | 9128725 | |
VAUXHALL | 9158003 | |
VAUXHALL | 92063918 | |
VAUXHALL | 93188132 | |
VAUXHALL | 93188133 | |
DAEWOO | 90530124 | |
DAEWOO | 9158003 |
Zastosowanie Zestaw paska rozrządu VKMA 05402 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw paska rozrządu VKMA 05402 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.