Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Piaggio SKIPPER Skipper 125 ST (M21) (2000.01-2004.12) 11km » VKMV 6PK2260 skf
wybrany samochód: 
Piaggio Skipper Skipper 125 St (m21) (2000.01-2004.12) 11km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2260 SKF

VKMV 6PK2260 Pasek klinowy wielorowkowy SKF
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

VKMV 6PK2260

producent:

SKF

Status produktu: Normalny
Długość [mm]2260
Szerokość [mm]21,36
Kolorczarny
Ilość żeber6
Materiał pasaEPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN7316574073931

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2260 SKF

Pasek wielorowkowy (6PK2260) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (C209), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 2.0D-4.7ALK 03.87-
numery OEM:
AUDI      078 903 137 P
MERCEDES-BENZ      001 993 86 96
MERCEDES-BENZ      008 997 18 92
MERCEDES-BENZ      012 997 48 92
MERCEDES-BENZ      013 997 23 92
MERCEDES-BENZ      014 997 06 92
MERCEDES-BENZ      014 997 07 92
OPEL      13 40 615
OPEL      18 54 714
OPEL      18 54 723
OPEL      90448002
OPEL      90500354
OPEL      90501385
SEAT      078 903 137 P
SKODA      078 903 137 P
VAUXHALL      18 54 723
VAUXHALL      90501385
VOLKSWAGEN      078 903 137 P
JEEP      K68027636AA
JEEP      K68045801AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2260 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2260 SKF:

2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.