Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Honda BEAT (PP_) 0.7 (PP1) (1991.05-1996.09) 64km » S 5019 PE sofima
wybrany samochód: 
Honda Beat (pp_) 0.7 (pp1) (1991.05-1996.09) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju S 5019 PE SOFIMA

S 5019 PE Filtr oleju SOFIMA
sofima S 5019 PE
Filtr oleju S 5019 PE
S 5019 PE
sofima S 5019 PE Filtr oleju
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

S 5019 PE

producent:

SOFIMA

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]199
średnica zewnętrzna [mm]73
Średnica wewnętrzna 1 [mm]15
Średnica wewnętrzna 2 [mm]36
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN8013097066172

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju S 5019 PE SOFIMA

Filtr oleju pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.8/2.4/2.5D 01.96-03.08
numery OEM:
VAG      059115561B
VAG      059115562
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju S 5019 PE SOFIMA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju S 5019 PE SOFIMA:

2022-01-03
 5/5
Filterek w korzystnej cenie w tym sklepie
2022-09-30
 5/5
Filtr Ok, stosuję do Iveco Daily.
2020-05-07
 5/5
Olej OK, czeka na wymianę.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

SOFIMA