Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 3.0 TDI (2014.09-2018.09) 218km » 19515 15,40 0 5 T099 textar
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 3.0 Tdi (2014.09-2018.09) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099 TEXTAR

19515 15,40 0 5 T099 Okładzina szczęki hamulcowej TEXTAR
textar 19515 15,40 0 5 T099
Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099
19515 15,40 0 5 T099
textar 19515 15,40 0 5 T099 Okładzina szczęki hamulcowej
Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099 textar
238.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

19515 15,40 0 5 T099

producent:

TEXTAR

JakośćT099
Grubość [mm]15,4
Szerokość [mm]200
Długość łuku wewnętrznego [mm]129
Liczba otworów na nity8
Średnica bębna [mm]300
Liczba nitów na zestaw okładzin hamulcowych64
Klocek hamulcowyWymiar podstawowy
Klocek hamulcowyz półokrągłą okładziną
System hamulcowyS-Cam
Numer WVA19515
Numer artykułu zalecanego dodatku85000600
OpakowanieOpakowanie w folię kurczliwą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099 TEXTAR

Okładzina szczęki hamulcowej
numery OEM:
DONGNAN (SOUEAST)      SJ22231S7340
zamienniki:
K19515.0-F3658
brak
FERODO
K19515.0-F3662
brak
FERODO
1951594040
brak
JURID
219515
brak
VALEO

Zastosowanie Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Okładzina szczęki hamulcowej 19515 15,40 0 5 T099 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.