Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2377301 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2377301 TEXTAR

2377301 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
textar 2377301
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2377301
2377301
textar 2377301 Klocki hamulcowe - komplet, Q+
233.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

23773, 23773 173 0 5, 23774, 7770D594

numer części:

2377301

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 75
Grubość [mm] 17,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Numer WVA 23773
System hamulcowy Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku 82500700
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23773 173 0 5
nr EAN 4019722282096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2377301 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A8 D2 2.5D-6.0 03.94-09.02

Klocki hamulcowe 2377301 mają zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE klocków hamulcowych 2377301 producenta TEXTAR

AUDI

4D0698151L, 4D0698151Q

numery OEM:
AUDI      4D0698151L
AUDI      4D0698151Q
SEAT      4D0698151L
SEAT      4D0698151Q
SKODA      4D0698151L
SKODA      4D0698151Q
VOLKSWAGEN      4D0698151L
VOLKSWAGEN      4D0698151Q

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2377301 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2377301 TEXTAR:

2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
.
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.