Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Mazda 323 III Hatchback (BF) 1.7 D (BF7S) (1986.04-1989.05) 54km » 91060101 textar
wybrany samochód: 
Mazda 323 Iii Hatchback (bf) 1.7 D (bf7s) (1986.04-1989.05) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAM. OPEL ASTRA 1,2-1,8/1,3-1,9 CDTI 04- 91060101 TEXTAR

91060101 SZCZĘKI HAM. OPEL ASTRA 1,2-1,8/1,3-1,9 CDTI 04- TEXTAR
124.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

91060101

producent:

TEXTAR

Grubość [mm]6,5
Szerokość [mm]43
Ciężar [kg]1,95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
Szerokość powierzchni tarcia [mm]40
System hamulcowyAPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z dźwignią hamulca pomocniczego
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]230

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAM. OPEL ASTRA 1,2-1,8/1,3-1,9 CDTI 04- 91060101 TEXTAR

Szczęka hamulcowa pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, ZAFIRA A 1.2-1.9D 02.98-
numery OEM:
OPEL      93195331
VAUXHALL      93195331

Zastosowanie SZCZĘKI HAM. OPEL ASTRA 1,2-1,8/1,3-1,9 CDTI 04- 91060101 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o SZCZĘKI HAM. OPEL ASTRA 1,2-1,8/1,3-1,9 CDTI 04- 91060101 TEXTAR:

Karol, Białystok
2021-04-26
 5/5
Zgodny z opisem.Polecam

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.