Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE I Grandtour (KA0/1_) 1.9 dCi (KA05, KA1F) (2001.02-2003.08) 102km » KTT030027 thermotec
wybrany samochód: 
Renault Megane I Grandtour (ka0/1_) 1.9 Dci (ka05, Ka1f) (2001.02-2003.08) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030027 THERMOTEC

KTT030027 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030027
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030027
KTT030027
69.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030027

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaVISTEON

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030027 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
CITROËN      6453SR
CITROËN      6453SS
CITROËN      9658128580
FIAT      1371569
FIAT      1385920
FIAT      1421334
FIAT      1429044
FIAT      6453SR
FIAT      6453SS
FIAT      6C1119497AA
FIAT      6C1119497AB
FIAT      6C1119D629AA
FIAT      6C1119D629AB
FIAT      6C1119D629AC
FIAT      6C1119D629AD
FIAT      6C1119D629AE
FIAT      6C1H19D629AA
FIAT      71789742
FIAT      71789744
FIAT      96 5812 8580
FIAT      GC1119D629AD
FORD      1383679
FORD      1421335
FORD      1444893
FORD      1744932
FORD      1744933
FORD      3M5H19497AD
FORD      6453SR
FORD      6C1119D629BC
FORD      6C1119D629BD
FORD      6C1119D629BE
FORD      RM6C1119D629BE
PEUGEOT      6453SR
PEUGEOT      6453SS
PEUGEOT      9658128580
VOLVO      6453SR

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030027 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.