Ilość biegunów | 4 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z plastikową podstawą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze złączem przewodów |
Długość całkowita [mm] | 1770 |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Długość przewodu [mm] | 1740 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną |
Zestaw pełny | |
Sonda lambda | ogrzewana |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 114 983 TOPRAN
AUDI | 021 906 262C | |
AUDI | 032 905 265 | |
AUDI | 058 906 265B | |
AUDI | 06A 906 262AG | |
AUDI | 06A 906 262AQ | |
AUDI | 06A 906 262B | |
AUDI | 06A 906 262BA | |
AUDI | 06A 906 262G | |
AUDI | 06A 906 262H | |
AUDI | 06A 906 262P | |
AUDI | 1K0 998 262 | |
SEAT | 021 906 262C | |
SEAT | 032 905 265 | |
SEAT | 058 906 265B | |
SEAT | 06A 906 262AG | |
SEAT | 06A 906 262AQ | |
SEAT | 06A 906 262B | |
SEAT | 06A 906 262BA | |
SEAT | 06A 906 262G | |
SEAT | 06A 906 262H | |
SEAT | 06A 906 262P | |
SEAT | 1K0 998 262 | |
SKODA | 021 906 262C | |
SKODA | 032 905 265 | |
SKODA | 058 906 265B | |
SKODA | 06A 906 262AG | |
SKODA | 06A 906 262AQ | |
SKODA | 06A 906 262B | |
SKODA | 06A 906 262BA | |
SKODA | 06A 906 262G | |
SKODA | 06A 906 262H | |
SKODA | 06A 906 262P | |
SKODA | 1K0 998 262 | |
VOLKSWAGEN | 021 906 262C | |
VOLKSWAGEN | 032 905 265 | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262AG | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262AQ | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262B | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262BA | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262G | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262H | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262P | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 |
Zastosowanie Sonda lambda 114 983 TOPRAN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.