Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A5 kabriolet (F57, F5E) 45 TFSI Mild Hybrid (2018.07-2019.12) 245km » 115 995 topran
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) 45 Tfsi Mild Hybrid (2018.07-2019.12) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 995 TOPRAN

115 995 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

115 995

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Pojedyncze części, patrz: lista części
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj filtraFiltr sitowy

skład zestawu:
108 757 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
108 759 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 995 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 ALLROAD C6, A6 C5, A6 C6, A8 D2, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5, PHAETON 1.8-4.2 03.94-03.16
numery OEM:
AUDI      01V 398 KIT01
SKODA      01V 398 KIT01
VOLKSWAGEN      01V 398 KIT01

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 995 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 115 995 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.