Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel COMBO Tour (X12) 2.0 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km » 116 010 topran
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 2.0 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2012.02-???) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 116 010 TOPRAN

116 010 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów TOPRAN
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

116 010

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówskrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Pojedyncze części, patrz: lista części
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Rodzaj filtraFiltr sitowy
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
113 389 Uszczelka, przekładnia automatyczna
115 573 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 116 010 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, A6 C6, A8 D3, SEAT EXEO, EXEO ST 1.6-6.0 01.97-05.13
numery OEM:
AUDI      01J 398 KIT02
SEAT      01J 398 KIT02

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 116 010 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 116 010 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.