Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Ilość biegunów | 3 | |
Materiał obudowy | PBT (polibutylentereftalat) | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Kolor | czarny |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, wzmacniacz siły hamowania (serwo) 117 108 TOPRAN
AUDI | 5Q0 906 207 | |
AUDI | 5Q0 906 207A | |
SEAT | 5Q0 906 207 | |
SEAT | 5Q0 906 207A | |
SKODA | 5Q0 906 207 | |
SKODA | 5Q0 906 207A | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 906 207 | |
VOLKSWAGEN | 5Q0 906 207A |
Zastosowanie Czujnik ciśnienia, wzmacniacz siły hamowania (serwo) 117 108 TOPRAN w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020