
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| Materiał obudowy | PBT (polibutylentereftalat) |
| Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Kolor | czarny |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, wzmacniacz siły hamowania (serwo) 117 108 TOPRAN
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
5Q0906207, 5Q0906207A
5Q0906207, 5Q0906207A
5Q0906207, 5Q0906207A
5Q0906207, 5Q0906207A
| AUDI | 5Q0 906 207 | |
| AUDI | 5Q0 906 207A | |
| SEAT | 5Q0 906 207 | |
| SEAT | 5Q0 906 207A | |
| SKODA | 5Q0 906 207 | |
| SKODA | 5Q0 906 207A | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 906 207 | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 906 207A |
Zastosowanie Czujnik ciśnienia, wzmacniacz siły hamowania (serwo) 117 108 TOPRAN w samochodach: