Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 400 486 topran

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 400 486 TOPRAN

400 486 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN
topran 400 486
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 400 486
400 486
topran 400 486 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

400 486

producent:

TOPRAN

Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z tyłu
dla numeru OE 210 240 03 18

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 400 486 TOPRAN

Poduszka skrzyni biegów tył L (manualna) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (W210), SLK (R170) 1.8-3.0D 03.93-03.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 240 02 18
MERCEDES-BENZ      202 240 12 18
MERCEDES-BENZ      210 240 01 18
MERCEDES-BENZ      210 240 03 18
MERCEDES-BENZ      A202 240 02 18
MERCEDES-BENZ      A202 240 12 18
MERCEDES-BENZ      A210 240 01 18
MERCEDES-BENZ      A210 240 03 18

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 400 486 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 400 486 TOPRAN:

2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.