Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford FIESTA VII (HJ, HF) 1.0 EcoBoost mHEV Active (2021.01-???) 125km » 600 567 topran
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vii (hj, Hf) 1.0 Ecoboost Mhev Active (2021.01-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 600 567 TOPRAN

600 567 Cewka zapłonowa TOPRAN
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

600 567

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaMieszanie zabudowy różnych producentów niedopuszczalne!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 600 567 TOPRAN

Cewka zapłonowa pasuje do: LEXUS IS I, TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO, CAMRY, COROLLA, PREVIA II, PREVIA III, RAV 4 II, RAV 4 III 1.3-3.0 02.00-
numery OEM:
TOYOTA      90919 02243
TOYOTA      90919 02244
TOYOTA      90919 02266
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 600 567 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 600 567 TOPRAN:

Jacek, Wołomin
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi
sławomir, konstantynów Łódzki
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
Anita Czaplicka
2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.