Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
Strona zabudowy | przed katalizatorem |
Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
Rozmiar klucza | 22 |
Wymiar gwintu | M 18 |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 9 |
Ilość biegunów | 6 |
Długość całkowita [mm] | 520 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 625 002 TOPRAN
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
0035427018, 0035427118, 0075420118, 0095425618, 0095425918, 0095426018, A0035427018, A0035427118, A0075420118, A0095425618, A0095425918, A0095426018
0035427018, 0035427118, 0075420118, 0095425618, 0095425918, 0095426018, A0035427018, A0035427118, A0075420118, A0095425618, A0095425918, A0095426018
MERCEDES-BENZ | 003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | 003 542 71 18 | |
MERCEDES-BENZ | 007 542 01 18 | |
MERCEDES-BENZ | 009 542 56 18 | |
MERCEDES-BENZ | 009 542 59 18 | |
MERCEDES-BENZ | 009 542 60 18 | |
MERCEDES-BENZ | A003 542 70 18 | |
MERCEDES-BENZ | A003 542 71 18 | |
MERCEDES-BENZ | A007 542 01 18 | |
MERCEDES-BENZ | A009 542 56 18 | |
MERCEDES-BENZ | A009 542 59 18 | |
MERCEDES-BENZ | A009 542 60 18 | |
SMART | 003 542 70 18 | |
SMART | 003 542 71 18 | |
SMART | 007 542 01 18 | |
SMART | 009 542 56 18 | |
SMART | 009 542 59 18 | |
SMART | 009 542 60 18 | |
SMART | A003 542 70 18 | |
SMART | A003 542 71 18 | |
SMART | A007 542 01 18 | |
SMART | A009 542 56 18 | |
SMART | A009 542 59 18 | |
SMART | A009 542 60 18 |
Zastosowanie Sonda lambda 625 002 TOPRAN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.