Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Lancia DELTA II (836_) 2.0 16V (836AA, 836CA) (1993.06-1999.08) 139km » 702 471 topran
wybrany samochód: 
Lancia Delta Ii (836_) 2.0 16v (836aa, 836ca) (1993.06-1999.08) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliki skrzyni biegów 702 471 TOPRAN

702 471 Filtr hydrauliki skrzyni biegów  TOPRAN
topran 702 471
Filtr hydrauliki skrzyni biegów  702 471
702 471
topran 702 471 Filtr hydrauliki skrzyni biegów
Filtr hydrauliki skrzyni biegów  702 471 topran
Filtr hydrauliki skrzyni biegów  702 471 topran
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

702 471

producent:

TOPRAN

Rodzaj filtraFiltr sitowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym
Rodzaj koprusuObudowa metalowa
Przestrzegać ilożci napełnienia systemu
Typ skrzyni biegówSkrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
Rodzaj filtraFiltr ssący
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliki skrzyni biegów 702 471 TOPRAN

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: NISSAN MURANO II, QASHQAI I, ROGUE, TEANA II, X-TRAIL II, X-TRAIL III, RENAULT KOLEOS II 1.6D-3.5 01.07-
numery OEM:
NISSAN      3172 81X F03

Zastosowanie Filtr hydrauliki skrzyni biegów 702 471 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliki skrzyni biegów 702 471 TOPRAN:

Krzysztof, Czerwonak
2020-07-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.