Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 820 387 topran

Mocowanie amortyzatora 820 387 TOPRAN

820 387 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
97.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

820 387

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Ilość na oś 2
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 820 387 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: HYUNDAI TUCSON, KIA SPORTAGE II 2.0-2.7 06.04-01.12

Mocowanie amortyzatora 820 387 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Mocowanie amortyzatora 820 387 producenta TOPRAN

KIA

546102E000, 546102E100, 546102E200

HYUNDAI

546102E000, 546102E100, 546102E200

numery OEM:
HYUNDAI      54610 2E000
HYUNDAI      54610 2E100
HYUNDAI      54610 2E200
KIA      54610 2E000
KIA      54610 2E100
KIA      54610 2E200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 820 387 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 820 387 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).